onsdag 29 augusti 2007

Live på Mosebacke!

Klockan kvart över tio klev vi upp på scenen. Första låt: Naturbarn, andra låt: Å haja det, tredje låt: Kom an (kom igen!)...Gitarrspelet funkade fint, sången likaså. Kristoffer kranade bra ljud så det var bara att åka...Lasse, Mattias, Björne och Kalle var på hugget det var, i sanningens namn, jag med! Publiken applåderade och vi fick spela extranummer. Efteråt överröstes vi med komplimanger. Vad mer kan man önska?

Lasse, Mattias, Yours Truly, Björne och Kalle...Det svängde fint!

2 kommentarer:

Hannes Dükler sa...

Per, se dig som utmanad. Se min blogg.

Per Han sa...

Sju sanningar om mig själv
1. Jag tycker att jag är en dålig berättare eftersom jag hela tiden glömmer bort detaljer.
2. Jag tycker att "Careless whisper" är en bra låt.
3. Jag försöker bli kvitt min trygghetsnarkomani genom att vägra fast anställning
4. Jag är avundsjuk på de med finansiellt svängrum
5. Jag lagar hellre mat än bygger lego med mina barn
6. Jag skriver hellre sju sanningar om mig själv än jobbar
7. Jag önskar jag kunde träffa mina vänner oftare